Den tar vi?

Jag beställde som sagt en jacka till vintern för ett bra tag sen, men då den såg ut som ett tält och var alldeles för tunn fick den åka tillbaks. Vill man ha en riktigt bra jacka får man ju också lov att lägga ut mycket där efter också. Därför har jag kollat på olika sidor efter en jacka till bra pris som borde funka och idag fick jag hem en ny testjacka som jag verkligen tror på. Den var dyr men ändå inte, plus att jag prickade in 50% rabatt, vilket var med mening. Jag är nöjd, lite tältaktig får man alltid vara på vintern. Är ju faktiskt viktigare att vara varm än snygg, det tycker i alla fall jag. Man kanske ser ut som en kossa med vinterkläderna på, men då man tar av sig är man värsta ba boom baby! Jackans färg är en lite mörkare mullvad, en väldigt mysig och varm färg.






Bjuder på en obligatorisk murvel bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0