Easy

Min uppdatering har varit väldigt låg den här veckan och det ber jag om ursäkt för samtidigt som jag inte gör det. Har varit väldigt orkeslös den här veckan med illamåeende och huvudvärk. När man väl har tänkt ta sig i kragen så har Blogg.se haft strul vilket har gjort att man tappat lusten. Var nyligt problem med att uppdatera inlägg och även att lägga in bilder har jag hört. Är många som säger att det är strul väldigt ofta så man hoppas ju att dom får till allting och att det inte ska behöva bli mer.

Det har inte hänt så mycket i veckan förutom promenader och att vara hemma hos Emma som blivit en klassiker nu när jag bara går hemma. I helgen har det setts Talang, Körslaget och filmer efter det. Har sett Hotell Rwanda för första gången vilket var en riktigt bra film. Har även sett Nanny Diaries som är bra men lite seg ibland. Idag gick jag, mamma och Emma hem till mammas systerdotter Elin, alltså våran kusin med familj och hälsade på lilla Minna som kom till världen den 26 mars. Hon var beräknad först den 11 april så liten var hon verkligen, speciellt när hon kröp ihop till en liten boll.

Haft lite problem med att vara hemma ensam, precis som under perioden jag mådde jättedåligt men det går sakta men säkert över. Mycket beror också på att Mirabelle är inne på sin tredje löpvecka vilket verkligen tar på krafterna då man knappt får sova så att man blir utvilad nog. Vill väldigt gärna sterilisera den lilla damen inom snar framtid men dom pengarna kan jag tyvärr inte trolla fram än. Borde införskaffa öronproppar men det kommer man aldrig ihåg heller fastän man varit ute på byn nästan varje dag.

Efter middagen ska jag gå över till familjen KPP och umgås, förhoppningsvis ska vi se Pensionärs jävlar på semester, förra avsnittet var riktigt roligt motför vad man trodde det skulle vara. Ska fortsätta ta det lugnt en stund, är som sagt ganska orkeslös ännu då krävs det en stund eller två då man ligger ner i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0