Valborg

Ikväll bär det av till Örnsköldsvik för att se Hank T Morris och John Lindberg trio, jag längtar! Tyvärr är det inte en bra dag för mig annars då min dator verkar ha dött. Har så mycket bilder där som jag verkligen vill ha kvar, speciellt alla på Agnes. Har även fotat mina maträtter nu då jag äter LCHF och tänkte visa upp det också så får se hur det blir med allting. Bu fucking hu säger jag ifall det inte går att räddas.

Kommer nog bli ganska lugnt här på bloggen ett tag, har en dator jag kan låna men vet inte om jag kommer vara riktigt på humör innan jag vet hur det är med min dator.

Men ändå, ha en trevlig valborgsmässoafton! Det har jag tänkt ha fastän jag är på lite dåligt humör, det vänder nog när vi närmar oss Övik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0