En månad

Nu är det faktiskt så att jag har tränat två gånger i veckan i en månad. Kan lova att det känns väldigt bra att jag har kommit igång så bra som jag gjort även om jag inte har vågat mig på det tredje passet med en timmes kondition. Blivit små förändringar i mitt schema och det kommer nog att fortsätta växa med tiden. Jag försöker att inte gå ut för hårt i början för då blir det lätt att man antigen skadar sig eller helt enkelt skiter i att träna. Så fort jag får råd ska jag köpa träningshandskar så att jag får bättre grepp och stöd, det behövs verkligen ibland. Är även sugen på att uppdatera mina träningskläder med ett linne eller dylikt.



Benpress i maskin 40 kg, 10x3
Axelpress med skivstång 10 kg, 8x3
Rodd i maskin 20 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel 5 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel på boll 4 kg, 10x3
Tricepspress i kabel 20 kg, 8x3
Situp på boll 8x3

Nu

Benpress i maskin 50 kg, 10x3
Axelpress med skivstång 10 kg, 10x3 (12,5 kg ibland)
Rodd i maskin 30 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel 5 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel på boll 4 kg, 10x3
Tricepspress i kabel 20 kg, 10x3
Situp på boll 10x3

Nu kör vi!

Borde ordna en spännis bild för att se hur min kropp förändras. Men lugn det kommer! Kanske..


Kommentarer
Postat av: Angelina

Fan vad duktig du är! :)

2011-08-12 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0