Igår

Igår var det ingen vanlig dag, för det var nämligen min födelsedag. Vädergudarna tänkte på mig och gav mig fint väder precis hela helgen, alltså även igår då jag hade familjen över på fika. Klev upp väldigt tidigt då jag inte kunde sova, jag fyllde 23 år och blir fortfarande lika ivrig? Skämt å sido, jag hade panik över min tårta då jag aldrig gjort en sån tidigare, ville inte misslyckas med dekorationen eller dylikt. Som vanligt hade jag allt klart i tid för fikat både dukning och mitt eget utseende. Hade inte behövt vara orolig över tårtan alls däremot, jag måste få skryta över mig själv, världens finaste tårta! Hade en underbar födelsedag tack vare de mina som förgyller mitt liv med sin närvaro, tack för att ni finns där för mig i vått och torrt! Jag fick lite konkurrens i Agnes igår, fastän det var min födelsedag kom hon hem till mig som en liten prinsessa och visst bräckte hon prinsessan i mig med sin uppenbarelse. Senare på dagen följde jag och mamma med hem till familjen KPP och vi beställde hem pizza som åts ute på altanen, blev lite kallt i slutet så att äta ute börjar nog närma sig sitt slut också. Förutom alla fina presenter under dagen så blev jag även bjuden på pizzan, tack!

Förutom det på bilden har jag ju som sagt även fått en saft sil, skurmopp + hink och 500 kronor.










<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0