Mhem

Har hunnit landa hemma efter en helkväll på Mariehem med Greger, praktiskt att han jobbar i Sävar och därpå hämtar upp mig efter jobbet. Blev bjuden på helstekt fläskfilé med potatisklyftor i ugn och efter det massa godis och chips till filmerna I rymden finns inga känslor och Priest. Gillade båda filmerna men Priest var snäppet bättre, lika bra som jag trodde då jag såg trailern på bio för första gången. Vanligvis gillar jag inte filmer med våldinslag och liknande men vissa tycker jag är riktigt bra. Så ber någon om filmtips kommer jag tipsa om den här på en gång.  I torsdags såg jag filmen Reykjavik whale watcher massacre, en isländsk film som är tänkt ska hylla Texas chainsaw massacre om jag minns rätt. Såg den givetvis då det fortfarande var ljust ute eftersom jag är lite av en fegis! Nej skämt åsido, vill sällan se skräckisar och dylikt ensam då jag lätt får en obehagskänsla i magen.  Det är i vilket fall ingen film jag vill se igen då det finns bättre äckliga filmer om man är ute efter det. Åter till Mariehem, förutom allt gott fick jag också en liten smirnoff flaska i efterskotts födelsedags present, lite sprit sitter aldrig fel!
Börjar bli sängdags snart då jag ska på stan med familjen KPP och därefter äta tacos hemma hos dom, jag var egentligen bjuden ikväll men dummade mig och bad dom ändra dag då jag hade planer. Underbara som dom är ändrade dom sina matplaner för min skull, underbart!

Tack Greger för en underbar kväll med mycket skoj och skratt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0