Lycka

När som helst är Johan här, känns hur underbart som helst att vi ska fira jul tillsammans. Att få vakna upp med sin älskade på julaftons morgon, kan det bli mycket mysigare? Jag hoppas bara att hans familj inte blev allt för besvikna att han valde att fira med mig i år, men samtidigt tror jag att de förstår att han vill vara med mig. Det är i allafall vad jag tror, han kanske åker ner för att vara med min familj och inte mig, skämt åsido. Har varit ner en sväng på stan nu på morgonen för att köpa Johans sista julklapp, han kommer att få tre stycken av mig vilket han kommer bli lite irriterad över men det kan jag ta. Vi har olika syn på julklappar, men jag känner att jag vill kunna ge han något extra då jag fått så mycket av han. Jag vet att jag inte måste ge lika mycket som jag får men ibland vill man och då får man!



<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild på er :) Hoppas ni får en mysig jul :)

2011-12-23 @ 14:42:21
URL: http://emmakristinan.blogg.se/
Postat av: Hanna

God Jul! : )

2011-12-24 @ 14:55:43
URL: http://ortstam.blogg.se/
Postat av: Aila

God jul till er alla.Önskar vi från purnu

2011-12-24 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0