Nu är (var) det jul i vårat hus

 Mest troligt så har ingen missat att det har varit julafton? Julen firades med familjen i år igen vilket som alltid känns väldigt bra. Som pricken över iet kom Johan ner och firade jul med oss. Att vakna på julaftonsmorgon och säga god jul till sin älskade är något jag verkligen tyckte om att få göra. Först åkte jag och Johan hem till mamma för att äta den klassiska julgröten och mackorna till lunch. När vi hade dukat undan åkte vi vidare hem till Emma och Lars där vi skulle fira jul i år. Haft en underbar jul med många glada miner och skratt, speciellt så blev det mycket skratt åt årets raggartomte. Jag som många andra har varit snäll i ännu ett år och fått jättemycket fina julklappar:

Pengar
Ljuslyktor + ljus
Disney's Bernard & Bianca
Två halsband
Ett par örhängen
En ring
Läppglans
Två äggklockor
Jullåda med massvis av godsaker
Fruktkorg
Dataryggsäck
Disney plåster
Tröja
Jul dörrmatta
Lila vardagsrumsmatta
Cupcake bok + silikonformar
Sminkpalett
Vinglas
Inramat foto på mig och Agnes
Ängel
After Eight

Har jag glömt bort något är det bara att skriva en kråka, tack så mycket för alla julklappar!



En viss liten dam SKULLE till julklapparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0