Alla hjärtans dag <3

Tror inte det är någon som har missat vad det är för dag idag, förutom dom som har valt att göra det. Många anser att alla hjärtans dag bara är ännu ett jippo som alla företag ska tjäna pengar på och visst så är det väl i grund och botten. Men är det så farligt då? Vem har sagt att man måste köpa dom dyra presenterna? Många singlar känner sig extra ensam en sån här dag, men såna dagar känner man väl av lika ofta ändå direkt man ser ett par som sitter på en bänk och håller varandra i hand. Alla hjärtans dag är en dag då man kan visa lite extra uppskattning för någon man älskar, behöver inte vara just en partner. Jag är singel, jag valde att tillbringa min kväll med delar av min familj och det funkade hur bra som helst. Jag kommer aldrig att älska någon annan lika mycket som jag älskar min familj och hör sen! Då lillebror inte var hemma då vi skulle fika blev det jag, mamma, lillasyster och hennes kärlek, rosorna på bordet är hans gåva till henne. Det blev som ett litet knytkalas, jag hade med mig rulltårtsbakelserna, mamma hade köpt vaniljhjärtan och lillasyster hade bakat tårtan på skolan. Underbart!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0