Första dagen

Första dagen på Access är avklarad och hittills känns det bara bra. Då det var första dagen hade vi presentation om oss själv, vi pratade om mål och målsättningar. Till lunch gjorde vi tacos tillsammans och avnjöt! Våran ena coach Jenny gjorde aioli, kan lova att vi stank vitlök sen och inte bara lite heller. Men gott var det! Ett tuggummi på det och den värsta stanken och smaken i munnen försvann. Våran sista uppgift idag var att fylla i ett papper med fem rutor som handlade om hur vi ville att dessa ämnen skulle se ut och vara. Ekonomi, Relation, Hälsa, Arbete/uppgifter och Självbild. Imorgon kommer våran andra coach förhoppnings vis att komma då han var sjuk idag, men imorgon vill han nog inte missa då vi ska fara och bowla på eftermiddagen. Ska bli riktigt roligt att bowla fastän man inte har gjort det på ungefär sex år snart. Det har aldrig blivit av på grund av naglarna, fjantigt va? Hamnat i en riktigt bra grupp och just nu är vi sex stycken, kanske kommer fler imorgon, kanske inte. Jag är då nöjd som det är nu, alla kan prata med alla och ingen är utanför.

Det mindre roliga idag har varit min trötthet och huvudvärk som håller i än. Mår inte så bra och hoppas verkligen att det ska bli bättre fort. Sov knappt något i natt då jag la mig tidigare än vanligt eftersom jag måste kliva upp tidigare nu. Hoppas att sömnen blev som den blev på grund av nervositet inför idag så att det inte håller i sig. Peppar peppar, ta i trä! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0