Strike

Idag for vi som sagt iväg och bowlade på eftermiddagen. Några åkte bil, jag och tre till åkte buss. Vi blev två lag som bestod av fyra stycken i varje. Gick inte så jättebra för mig motför dom andra i laget, men jag lyckades med en strike och två eller tre spärrar. Var nära en andra strike men då stod givetvis käglan kvar och vinglade. Sista serien hade jag nästan 80 poäng, kom ihåg att jag inte spelat på över sex år! Brukar ha fått över 100 annars i alla fall, men kunde inte koncentrera mig som förr heller på grund av värken. Kände av armen och handen på en gång men körde på i båda omgångarna i alla fall. Som jag sa till en bekant; Hellre extra ont än ont i själen. Med det menar jag att om jag hoppar över saker för att jag blir rädd för att få ont, då kommer jag må dåligt av att sitta brevid också. Vissa saker kan jag dock inte vara med på och till det hör nog thaiboxningen som är nästa vecka. Mår jag som jag mår nu skulle jag nog inte ta mig upp dagen efter. Räcker att man skämdes idag då alla fick gå saktare för att jag inte kunde hänga med.

Allt som allt så hade vi det jättetrevligt, kan ju inte tala för alla men alla verkade då tycka det. Nu ska jag ta mig in i duschen eftersom jag måste få bort all hårspray. Imorgon ska jag nämligen gå och klippa luggen så den blir kort och fin igen! Efter duschen ska jag ramla ihop i soffan resten av kvällen och äta bapelsin, mums! Åt två stycken igår och kommer säkert glufsa i mig två nu om dessa är lika goda. Ja, det heter apelsin. Bapelsin låter gulligare, mer Erica helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0