Trubadur

Igår var det trubadur som stod på schemat, men före det åt jag, Britt-Mari och mamma en god middag. Fick höra idag att det var sammanlagt 80 besökare på puben, det skålar vi för! Trubaduren som spelade var Johannes Nordström, senare under kvällen fick han även komp av en karl vid namn Lasse. Det var riktigt bra drag hela kvällen och mycket dansande blev det. Förhoppningsvis dansade jag bort alla tomma kalorier jag drack upp. Hade en väldigt bra kväll utseendemässigt också, ibland känner man det så rejält; Fy fan vad jag är snygg! Är riktigt skönt att få ha dessa dagar ibland, det behövs verkligen lite ego boost då och då. När vi kom hem på natten blev det en nattmacka bestående av franska, sallad, skagenröra och citron. Mums mums mums!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0