En gnutta mod

Idag var sista dagen på praktiken som jag träffade Kacka, hon är tillbaka först på fredag och då har jag redan slutat. Fick en liten bok av henne som heter En gnutta mod, en liten bok som ger uppmuntran närhelst du behöver det. Det var riktigt gulligt gjort av henne och den boken ska jag börja ha med mig när jag far till nya ställen. Känns väldigt overkligt att jag bara har tre dagar kvar på VP sen börjar min månad på Access. Har varit på VP i ett år och fyra månader, det har varit allt jag vetat. Har alltid haft en positiv inställning till Access men kan ändå inte låta bli att bli nervös. Kommer jag orka varje dag? Hamnar jag i en bra grupp? Lär jag känna nya människor? Kommer det här att stärka mig? Frågorna blir helt klart många och dom snurrar runt i mitt huvud. Allt har sin början och allt har sitt slut. Jag är påväg in i en ny början och det välkomnar jag med öppen famn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0