Slim

Idag har jag gått på stan med lillasyster, Britt-Mari och Alexander. Varit spring hit och dit då jag skulle leta och pröva jeans. Britt-Mari skulle ha smakråd till nya bågar, Alexander fastnade i shoppingträsket han också och även lillasyster gjorde det litegrann. Efter många om och men valde jag mellan dom två par jeansen jag hittade på Kappahl, hade verkligen problem att välja då jag oftast hittar ett par när jag ska köpa nya. Har alltid haft boot cut och nu valde jag faktiskt modellen slimming legs, det är mer åt stuprörs hållet. Senare då både Eve och Alexander farit hemåt så hittade jag ett par jättesnygga jeans på Lindex. Tyvärr var dom precis för små, men med lite våld ska man nog kunna få dom på perfekt plats. Vilja, våld och vaselin! Nej men eftersom jeans oftast går ut sig så mycket borde det inte vara så stort problem, får vänta tills jag har råd och testa igen. Vi hann med många affärer och många skratt. Haft en riktigt trevlig dag som jag och Britt-Mari avslutade på Eurasia, jättegulligt av henne att bjuda mig på min favoritmat. Ska försöka hinna fota mina nya jeans imorgon, syns bättre med cam då det är ljust ut. Kan i alla fall säga att jag fick världens rumpa i dom! Fast det får man nästan i alla nya jeans innan dom hinner bli sladdriga...ungefär efter en timme.

Väl tillbaka i Sävar gick jag en tur inne på Ica för att köpa dricka till syskonen imorgon. Imorgon ska jag nämligen bjuda lillasyster och lillebror på middag. Fick ett recept av kusin Mattias på en stark curry kyckling gryta vilket skriker barnen Karlsson Palm's namn. Alla fyra älskar starkt, curry och kyckling. Kan det bli mycket bättre då? Senare på kvällen ska jag och Eve gå till puben då det är trubadur som står på schemat. Han som spelar heter Johan Boström, det är inget namn jag hört förut men kan ju bli riktigt trevligt för det i alla fall. Nu är det snart dags för min skönhets sömn, blev ett ganska sent inlägg då jag har haft så mycket att göra ikväll. Det stämmer tyvärr inte riktigt, har som mest dammsugat, suttit vid MSN, sett Djävulen bär Prada och så åter suttit vid MSN. Stressigt liv? Inte så ofta...



Dagens stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0