Paket

Idag klev man upp i onödan ännu en gång för att gå till praktiken. Hinner bara komma dit så får jag vända hem igen då det är möten veckan ut i huset. Som vanligt glöms den informationen borts att ge till mig. Jag hade till och med tankar på att stanna hemma idag då jag hade så ont i magen, tji fick jag. Blev inte så mycket gjort här hemma direkt och satt mest och lallade på då jag fick ett sms att mitt Ellos paket kommit. Åt lunch och klädde på mig ännu en gång för att bege mig ut i snöfallet, väl på Ica fick jag två extra paket med mig till storasyster. Det var faktiskt lite roligt då hon först trodde det var mina men såg att det var olika förnamn. Gick iväg till storasyster med hennes paket och kollade ner på en sovande Agnes, ett litet änglabarn det där och som hon har vuxit sen sist dom var på BVC.

Väl hemma igen började jag pröva mina kläder som bestod mest av vår/sommar kläder givetvis. Funderar på en gul/grön också. Boleron/tunikan ska jag beställa i en mindre storlek och funderar på att göra det med klänningen också då överdelen ändå är smock. Caprijeansen satt bra runt låren och så men har en tendens att glida ner lite, men blir oftast så med mig och byxor. I början blir man riktigt irriterad men sen blir man van att dra upp dom lite då och då, för skulle jag klämma in min kropp i en mindre storlek skulle dom säkert spricka! Märker på min beställning att jag fått en knäpp och börjat beställa större storlekar bara. Brukar alltid testa en mindre och en större, brukar alltid ha den mindre storleken då. Har jag omedvetet känt mig tjockare än vanligt? Jag vet inte alls, skärpning där i alla fall så jag slipper massa byten hela tiden.

Min kväll har bestått av tvätt, dusch och lite filmtittande. Mer action än det har inte hänt här hemma förutom att Mirabelle sprungit runt med sin råtta i munnen som vanligt.

Imorgon ska jag på möte med Micke på ungdomstorget, min handläggare på AF. Vi ska bestämma hur vi ska gå vidare efter testresultaten vilket ska bli riktigt roligt att få klarlagt. Sen är det bara att köra igång förhoppningsvis, jag vill verkligen att något bra ska hända nu! Efter mötet ska jag umgås med Britt-Mari några timmar då jag inte orkar åka hem innan jag ska träffa Maria på kvällen för en middag/fika. Skulle jag åka hem hinner jag vara hemma knappt 50 minuter vilket kändes lite väl jobbigt då man ska hinna äta middag och så. Istället för att stressa blir det alltså en långtur i stan, från klockan 12.45-20.40. Jag hoppas att det funkar för kroppen då ryggvärken och huvudvärken funnits med i bilden tre dygn i sträck.
 






Kommentarer
Postat av: evelina

fan vad snygg den i mitten var! :)

2011-01-13 @ 14:59:53
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0