Starke Adolf

Idag var dagen med stort D, eller mellanstort kanske. Klockan 15.00 träffade jag min instruktör Hanna och vi gick igenom kondition och styrka under en timmes tid. När det gäller konditionen är det tänkt att jag ska cykla 15 minuter före och efter styrkepasset. Hon ansåg också att jag en gång i veckan ska cykla i en timme. Annars så ser mitt gymprogram ut såhär;

Benpress i maskin 40 kg, 10x3
Axelpress med skivstång 10 kg, 8x3
Rodd i maskin 20 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel 5 kg, 10x3
Bicepscurl med hantel på boll 4 kg, 10x3
Tricepspress i kabel 20 kg, 8x3
Situp på boll 8x3

Det blir mer än intressant hur det här ska gå, men jag kommer att klara det! Att träffa en instruktör är något jag varmt rekomenderar. Jag fick en jättetrevlig som även ska låna ut LCHF recept böcker till mig då hon äter efter den dieten också, det blir ju perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0