För Eve har tagit studenten!

Idag fick jag min första sommarlovs sovmorgon då det varit fullt upp med examensfiranden. Igår tog Eve studenten och självklart stod vi utanför Östra med plakat, blommor och examensgosedjur för att ta emot henne. När flaken började rulla ner mot centrum åkte vi hem för att ta det lugnt innan middagen. Som examens middag blev det kycklinggryta med gourmét sås hemma hos pappa och även paket delades ut innan Eve skulle vidare till stan för att fira klart med sina kompisar. Middagen var självklart jättegod och jag åt nästan tills jag sprack. Följde senare med hem till Emma och hjälpte till lite med tvätt, handling och chokladbolls rullning. Är mycket som ska bli klart innan dopet imorgon och då behövs det mer än två händer.

Lite senare idag kommer Britt-Mari hit och jag är fortfarande inte klar med alla mina sysslor. Ibland får man faktiskt ha en dag då allting tar extra lång tid motför vad det borde göra. Har i alla fall allt klart inför dopet nu och jag längtar verkligen till imorgon. Nu börjar tiden tryta och jag måste sätta fart men först bjuder jag på några bilder från gårdagens studentfirande.




Eve & Eve



Eve & Lisa










Ett stort grattis till studenten lillasyster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0