Green

Vecka 10 betyder sportlov vilket även jag har just nu. Står lite stilla när det gäller praktik och liknande på grund av sjukdom. Jag får helt enkelt vänta och se hur allting blir. I måndags åkte jag in till stan och var där ungefär en timme, det räckte gott och väl. Köpte ut dräggelhaklappar åt Agnes vilket hon är så söt i! Tillbringade sedan eftermiddagen där, blev många leenden och skratt. Vi bestämde oss även för att det skulle promeneras på tisdagen och så blev det. På förmiddagen gav vi oss ut, jag, mamma, storasyster och Agnes. Promenaden avslutades med ett Ica besök där jag behövde köpa nödvändigheter, givetvis inhandlades det semlor också som vi senare avnjöt i samma veva som en stor chokladboll, kan det bli bättre? Gårdagen såg ut som den gjort under en längre tid nu. Träffa psykologen, tvätta, äta och se Glee hemma hos mamma. Det är bara Glee delen som är riktigt trevlig faktiskt. Börjar bli lite jobbigt att ha saker efter varandra så där men är inte så mycket att göra åt just nu.

Idag åkte jag in till stan och mötte upp Britt-Mari, blev att vi åt lunch på Frasses och sen gick vi runt i väldigt många olika affärer. Jag köpte en tröja jag kollat på länge men den här gången i en storlek mindre eftersom min storlek var helt slut i stan. Fick till och med provdocks exemplaret eftersom det bara fanns 52/54 framme vilket inte alls skulle funka. Tröjan ska inte sitta så tight men en storlek större hade blivit alldeles för mycket. 44/46 satt lite tightare och blev lite kortare men inte så att det såg dumt ut. Köpte även en dubbeltriss idag eftersom jag hade min turdag, sen att det är Agnes tre månaders dag tyckte jag kunde spela in. Tyvärr vann jag ingenting men var väldigt nära 100 000 kronor vilket inte hade suttit fel! Såg även demonstranterna utaför den lilla butiken inne i stan, kunde inte låta bli att skratta lite. Ja, djurplågeri är jättehemskt, men hjälper det verkligen att campa utanför en butik? Väl hemma igen efter att ha gjort Umeå osäkert tog jag mig en vals med snabeldraken och nu är det inte lika mycket kattlurkar hit och dit. Mirabelle är liten i sig men den damen kan håra hon.

Blir en ganska lugn helg vilket inte sitter helt fel då min sömn är helt störd nu för tiden. Jag som aldrig haft dåligt morgonhumör är nu ganska bitter. Ryggvärken har satt sig över skuldrorna och det kan hugga bara av att jag andas djupt. Vaknar tidigt och antar att min kropp menar att jag sovit tillräckligt men känner mig helt sönderslagen i huvudet och ryggen. Som tur är drabbar min bitterhet ingen annan, för jag blir på bra humör om jag pratar med någon eller ses. Imorgon kväll kommer min kompis Patrik förbi det blir att se en eller två filmer och att skratta massvis som vi alltid gör antar jag. Är ett tag sen vi sågs nu då jag känner att jag haft så fullt upp med allt annat, men nu jävlar!




Agnes i matkoma <3
Grattis på tre månaders dagen mitt solsken!



Kappahl, dock storleken jag inte fick tag på


Kommentarer
Postat av: ev

åhhhh du har också köpt den nu din bajsis!

2011-03-11 @ 00:40:30
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0