Last time

Idag hade jag min sista träff hos psykologen vilket känns underbart! Samtidigt som det känns underbart så är det lite tråkigt också eftersom vi har haft en bra och lärorik tid tillsammans då det varit en ge och ta relation. För att fira att jag är "botad" blev jag bjuden på Tapas av Sara och Britt-Mari, tack så mycket mina älskade vänner! Innan det var middagsdags gick jag och Britt-Mari runt på stan och gjorde diverse ärenden. Jag hade till dagen fixat till mig rejält, hade även på mig kilklacks skor. Våndats över tanken att snubbla då jag hoppar av bussen men vem är det inte som snubblar mitt ute på stan istället? Tjoff och sen låg jag på knä på marken, tog mig lika fort upp som jag for ner men det kändes lite pinsamt. Slickade mina sår genom att köpa en jätte söt tröja som blir perfekt nu i vår och till sommaren. Nej, så farligt var det faktiskt inte. Var inte någon framför mig som reagerade så mycket och bakåt såg jag ju ingenting. Det bjuder jag på!

På Tapas åt vi lite av varje t.ex friterad soft shell krabba, paella med kyckling, chorizo och skaldjur, kalvrygg, chevia och olika sorters bröd. Vi tog faktiskt också en drink innan maten, alla valde vi en rasperrini, mums! Haft en underbar dag/kväll, det här måste vi göra om tjejer!

Efter att ha gått i kilklacksskorna i över åtta timmar är mina stackars fötter väldigt möra. Ska även promenera imorgon innan praktiken sen tackla löpbandet efter praktiken, det blir intressant och se om mina fötter väljer att sitta kvar på kroppen eller inte.



Grönt är skönt



H&M - BiB


Kommentarer
Postat av: Isabelle Säfsten

Den där gröna tröjan var sjukt fin! Var hittade du den? :D

2011-05-17 @ 08:30:31
URL: http://fotografbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0