Stora stygga vargen

Igår fick jag en riktigt bra lördag, min kväll började hemma hos mamma där jag var bjuden på middag. På kvällens matschema stod det kycklingwok, gott som vanligt. Efter maten fanns det glass så jag kände att jag fick smaka. Glassen var en av Carte DÔrs nya smaker, Starry night. Efter middagen och glassen kom Greger förbi eftersom han och jag hade planerat att gå på bio eller bara se film hemma i soffan. Det blev att vi chansade och for på bio, fanns mycket platser fastän vi kom 20 minuter innan dom flesta började. Vi valde att se Red riding hood, den var riktigt bra och spännande. Jag kan verkligen rekommendera den för alla som gillar lite mörkare filmer men samtidigt varma. Tack så mycket för en trevlig kväll Greger!


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

sv: Ja ni är ju släkt åsså är ju du också fin ;)

2011-05-15 @ 19:52:44
URL: http://emmakp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0