Sweet

I morse när jag vaknade och såg att det regnade tänkte jag; Skämtar du med mig? Men precis när jag ska gå ut till bussen slutar det och det var även uppehåll i stan så fick min promenad. Resterande av dagen flöt på lugnt med lite pyssel och mellis. Fixade så att jag har Sveriges, kanske världens sötaste hänglås. Nu slipper jag undra vilket som är mitt, speciellt om man är stressad. Vi har även pysslat med att göra vattendjur, jag gjorde en manet som faktiskt blev likt en också.

Efter praktiken tog jag bussen ner till stan för en dejt med löpbandet igen. Kunde inte gå med samma höga hastighet men jag gick i alla fall 50 minuter varav 40 minuter med skavsår då sockarna gled ner och vägrade sitta uppe. Hade väldigt ont i kroppen då jag steg av bussen vilket är ett bevis på att jag jobbat hårt, gick ju i alla fall bort 200 kalorier.

Imorgon ska jag hålla i skapandet alldeles själv då alla ordinarie är på möte vilket känns hemskt. Speciellt då jag inte gjort pysslet tidigare och vet vart allting är. Efter praktiken möter jag upp Britt-Mari på bussen hem då vi ska umgås över en kycklingsallad med hemmagjord rhode island dressing. Är även tänkt att storasyster ska komma ut så blir en riktig tjejkväll vilket jag ser fram emot. Snart är det dags för en dejt med John Blund, hoppas han är snäll med mig i natt också.



Kommentarer
Postat av: Isabelle Säfsten

Vilket gym är du på? ;o))

2011-05-17 @ 08:28:55
URL: http://fotografbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0