Förresten

Kollade igen om mina få senaste inlägg och märkte att jag inte har berättat hur det gick på slutprovet i kursen människan socialt & kulturellt. Fick VG på provet och VG som betyg på kursen, känns underbart! Nu ska det bara gå lika bra i etik och livsfrågor, lite senare kommer Britt-Mari hit och ska hjälpa mig att komma igång med min tredje inlämningsuppgift, fått utmärkt på mina två första så jag borde inte sänka det.

Fick även höra positivt på engelskan idag, veckan innan lovet skrev jag en filmanalys om Romeo & Juliet, fick MVG med ett svagt - på den! Var några småslarv fel som jag vet att jag kan. Det positiva som min fröken sa; Det är alltid så kul att läsa vad du skrivit, tänker; Ah, nu ska jag sätta mig ner och få läsa vad Erica skrivit! Kanske inte ordagrant men något liknande fick jag höra, hon tyckte det var så kul att hon känner så och jag sa tillbaka att det var kul för mig att det kändes så för henne.



"A little bit old" Eller hur Johan?


Kommentarer
Postat av: eve

Vad kul att höra syster!:) du är så duktig!

2011-11-07 @ 16:02:10
URL: http://replace.blogg.se/
Postat av: KeyYo

awwwwww, jag vill ha lugg igen!!!!11111

2011-11-20 @ 15:20:26
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0