Svett

Har påbörjat städningen även om allt inte är nerpackat ännu. Jag vet att jag gnäller hela tiden men att studera och flytta är verkligen jobbigt. Jag hoppas att jag har gjort ett bra val bara. Ja, Sävar står alltid kvar men det gör ju tyvärr inte lägenheterna. Blir intressant och se om folket som tjatat om en stadsflytt kommer att orka hälsa på när man nu ska bo i stan. Det har alltid varit för jobbigt att åka buss 40 minuter eller att ta bilen, för oj vad Sävar ligger långt borta. Ironisk? Jag? Aaaldrig.

Är egentligen helt ledig idag men ska åka in under engelskalektions tiden i alla fall och plugga lite naturkunskap med två klasskompisar. Har inte kommit igång så bra själv med instuderingsfrågorna och min kropp skriker efter det sociala livet. Det är jobbigt att ha känslan att man inte klarar av ensamheten..igen. Förut kunde jag sitta hemma en hel helg och dröna på vid datorn utan problem, nu lägger jag knappt ner någon tid på dator. Det är både positivt och negativt för mig. Jag tror att jag inte vill sitta själv för mycket för att jag annars bara tänker på studierna och det är jobbigt att man låtit det sluka upp ens tankar. Tyvärr kommer nästa termin bli ännu tyngre än den här så jag hoppas man hinner samla lite krafter under julledigheten och komma tillbaka som en fighter. Eller ja är en fighter nu också men ännu mer!

Senare idag kommer mitt hjärta hit, han ska hjälpa till med allt vad det heter gällande flyttningen och så vidare. Är så glad att jag har träffat en jättefinkille, vet inte vad jag skulle ha gjort utan han faktiskt. Som en bra sång går; Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.



Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-24 @ 12:13:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Ulrika Sandström

tack, vad bra, precis det jag ville få ut av min design :)

2011-11-24 @ 12:54:22
URL: http://usandstrom.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Gå in i min blogg och tävla om en HALSRING. Skitsnygg! Om du har lust :)

2011-11-24 @ 20:26:45
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Njaa, helgerna vill jag gärna vara ledig :) Men nu har jag iallla fall börjat plugga lite tidigare än vanligt =)

2011-11-25 @ 06:49:37
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0