Isch

Mitt måeende har börjat vackla igen i och med skolstarten. Alla ämnen blev för mycket och fick panikångest över en uppgift. Kunde inte läsa vad det stod och jag grät i över två timmar. Har valt att ta bort psykolgi A den här terminen så min tid på Komvux kommer blir längre än beräknat. Känner mig stressad hela tiden och mår oftast illa. Jag ska även bli stadsbo i början på december så det hjälper väl till mycket också. Kommer kännas jobbigt att hamna så långt ifrån familjen och man undrar ofta om man valt rätt. Blir mer praktiskt i och med skolgången men inte annars. Känner ärligt talat inte alls för att skriva men ville uppdatera lite om läget i alla fall och jag hoppas på att det kommer bli åt det bättre snart. Förstår inte varför man börjar känna sig såhär igen, allt har ju varit så bra!


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Detta kommer du att klara galant älskade syster!styrkekramar

2011-09-02 @ 08:30:00
URL: http://emmakp.blogg.se/
Postat av: eve

Kommer gå bra systeryster.

Du är ju efter allt "Simply the best" :)

2011-09-02 @ 18:15:09
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0