Ägglov

Livet går sin stilla gång efter lovet som vanligt men jag kan inte göra något annat än att tänka tillbaka. Som det redan är sagt så spenderade jag och Johan lovet tillsammans hemma hos mig och det var underbart, nästan för underbart. Min lägenhet börjar bli bättre och bättre tack vare Johan då jag fått smått och gott inredningsmässigt men det kommer jag att ta upp mer om sen då jag har fotat, vet inte riktigt när det blir. Har även fått filmer till min Disney samling så den växer sig starkare! Vi hade fullt upp med att bara vara med varandra och njuta av tillvaron. Vi hann med ganska mycket under våran vecka tillsammans. Johan hjälpte Maria med hennes spotlights, vi firade Johan tidigt och sen firade vi lillasyster Evelina som fyllde 20 år den 14 april, tokigt att hon börjar bli så gammal, hur gammal är inte då jag?

Vet inte om jag kan avslöja så mycket då det finns föräldrar, syskon och så vidare som läser min blogg. Skämt åsido men mycket kramar och pussar har det blivit kan jag lova. Det är alltid lika tungt när vi far ifrån varandra, den här gången var det extra tungt, ovissheten om när vi skulle ses igen och den långa perioden som varit mellan oss blev för mycket. När Johan hade gått ut genom dörren brast det och det gjorde så ont att jag ville skrika! Första veckan blev väldigt svår då det ärligt talat kändes som om min livsgnista försvunnit, blev tårar direkt jag tänkte på eller pratade om Johan. Vad om det är inte kärlek?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är så fina tillsammans :) Tack för skorna dom var jättesnygga ;D

2012-04-24 @ 22:22:23
URL: http://emmakristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0