Sisådärja

Sisådärja, då fyller jag år igen, 24 år gammal har jag nu hunnit bli. Har inga stora planer eller önskemål, av någon anledning så har jag inte orkat tänka på det. Det är inte så att jag får panik över att fylla år, snarare att jag inte känner för att bry mig så mycket om det. Sen så tar ju Mini upp en stor del av mina tankar, nu har Mini legat kvar i två extra dagar, kan du inte komma ut nu? Det är ju trots allt min födelsedag! Men i alla fall, jag tänkte gå till skolan för att registrera mig, sen åker jag hem till Sävar med en tårta, tänkte även köpa något allergivänligt som Britt-Mari kan äta då hon ville följa med mig. Blir min födelsedagsmat till middag, lasagne! Ja, den har i alla fall varit min middag de senaste födelsedagarna. Gav mig själv en present idag i form av en Samsung Galaxy S3, det ni! Ja, den är från min älskling också men jag har valt alldeles själv vad jag la pengarna på. Är hittills väldigt nöjd, bilderna på mig är lite suddiga men telefonen är så stor så har inte vant mig än, men bilden på Mirabelle är superfin!

Så ja, grattis på mig själv!



Nyp i kinden gullig på min 1 års dag




When blue become pink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0