Sssshhhopping!

Har för ovanlighetens skull shoppat rätt mycket i sommar, men det känns faktiskt rätt bra att kunna göra det ibland. Speciellt då vissa till exempel klädesplagg är något man måste ha om man inte vill gå naken eller få osköna friktionsskador på insidan av låren. Been there, done that. Har av någon anledning fått den formen på låren att de går ihop och får friktionsskador, var så även när jag vägde mindre så det har följt med mig sen små barnsben att man nötte upp byxor lite snabbare än andra. Något jag minns var den gången jag hade svarta jeans som hade nötts, under hade jag röda långkalsonger vilket syntes på rasten. Jag var kanske 9 år gammal då och blev retad för det, sen dess vägrade jag ha något annat än svarta långkalsonger. Nu kan man ju tro att jag har köpt allting på en och samma shoppingvända men så är det inte. Har kunnat shoppa lite nu och då tack vare att jag fick hjälp i början på sommaren, fick till exempel två veckors sommarjobb och levde som sambo i en månads tid, fått bra pris på antigen rabatt eller rea och eftersom jag har fyllt år så fick jag ju presentkort och pengar. I början på sommaren trodde jag verkligen inte att allt skulle lösa sig så bra som det gjorde, jag kunde få uppdatera min garderob då det också behövdes nu inför hösten då jag nöter jeans efter jeans. Sen att även få köpa lite accessoarer utöver kläder som också kan vara bra att ha gjorde ju ingenting sämre.



Ur&Penn



Svarta: Indiska



Glitter




Gina Tricot



Kappahl



Kappahl



Nichole



Kappahl




Kappahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0