Happy

Jag är så glad över att min förkylning valde att komma tillbaka, igen, igen och igen! Denna gång har jag däremot inte ont i halsen men nu har det satt sig i öronen i form av lock och så täppt näsa på det. Det är ett perfekt recept på huvudvärk deluxe. Jag om någon hatar att ha huvudvärk! Som grädde på moset har jag mitt sista kursprov på fredag i företagsekonomi 1, perfekt då man är som gröt i skallen.
 
Så, då har jag fått gnälla litegrann. Den här veckan har gått sin stilla gång, disken har hopats, bänkar och bord har hopats. I lördags kände jag mig lite piggare och försökte baka. Jag valde att baka marshmallowsbrownies med chokladkrisp, dom fick tummen upp i måndags då Agnes fyllde år men jag är lite irriterad. Själva krispet vill inte sitta fast överallt, vet inte riktigt vad som blev fel. Har tänkt testa baka dom igen men den här gången ska jag ta marshmallowfluff istället för minimarshmallows. Jag diskade även bort allt och tjoade på, men det var enda dagen som sagt. Gårdagen gjorde däremot så att jag tog tag i mer här hemma även om jag inte är piggare. Fick ett sms där det stod en förfrågan. Johan undrade om han kunde komma ner nu på torsdag. Som svar fick han; Va? Chocken och glädjen därefter ger lite extra krafter, speciellt då det var tänkt att vi inte skulle ses förens till nyår. Blir att fara och handla lite imorgon då jag har så lite hemma. Äter mest lunch och middag då jag är ensam så mitt kylskåp gapar tomt eftersom jag också försöker ta mer av det som finns hemma i frysen och så vidare.
 
Nu kan jag bara vänta!
 
 
April 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0