Holy C***

 
Resten av dagen har bara flutit på, har inte gjort så mycket mer än att halvligga i soffan. Slappt? Ja, men ibland behöver man en slapp dag. Speciellt när man har gått klart skolan, har läst tre terminer. Kan ni förstå det, tre? Det känns nästan som det var igår som höst terminen 2011 drog igång. Imorgon blir nog också en slappar dag, i allafall tills jag ska möta upp Britt-Mari som ville bjuda på middag nere på stan. Tänkte fixa till mig för ovanlighetens skull, lägga på lite smink och fixa håret bara för att. Ibland är det skönt att fixa till sig även om man inte har så stor anledning.
 
Kan avsluta med att säga att jag är väldigt nöjd över min tredje termin även om jag inte orkade med lika mycket som tidigare men ibland måste man lyssna till kroppen. Tycker även att den här terminens betyg är lite småroligt.
 
Svenska retorik A
Psykologi 2a B
Företagsekonomi 1 C
 
Abc, du är i mina tankar...
 
 
Hittade denna fina bild på mina lusseungar på Vk's luciabilaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0