Vad händer?

Blivit lite snabba vändningar för mig gällande, ja allt ärligt talat. Jag har fått erbjudandet att sommarjobba i två veckor norröver tillsammans med Johans mamma vilket bara det känns jätteroligt. Är lite rädd angående värken bara men det här ska jag klara! Kommer inte att kännas konstigt att vara uppöver två veckor men däremot att ha med sig Mirabelle. Kände att det kunde vara lite svårt att ordna kattvakt nu under sommaren och under två veckors tid så hon får lov att följa med. Blir intressant och se hur hon tar emot det nya boendet och resan tur och retur! Det här sommarjobbet gör även att jag väljer bort sociala, även om det ska snålas så ska jag klara mig utan de juli månad också. Blir nog först för augusti jag kommer att behöva hjälp men då kommer jag givetvis ha praktik för att göra rätt för mig.

Nu fick jag totalt hjärnsläpp så jag skriver mer om mina sommarplaner senare. Men Sävar kommer att besökas även Gammlia och något badställe, men allra mest längtar jag till augusti och Minis nedkomst, vi kanske får turen att fylla år på samma dag då lillhjärtat är beräknat två dagar före min födelsedag, vi får helt enkelt vänta och se. Uppdaterar bättre senare, nu ska jag planera lite inför de kommande veckorna.



Vi väntar på dig Mini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0