Dag 2

Idag går det mycket bättre med mina shakes även om jag bara har druckit två stycken hittills. Klarar av både doften och smaken bättre vilket känns jättebra. Får man lätt kväljningar och så vidare så drar man sig lätt för att försöka men jag har ju som sagt gett mig fan på det här. Egentligen borde jag väl ha fått i mig tre stycken shakes om man tänker tidsmässigt men i vanliga fall äter jag två gånger per dag som mest, ibland blir det ett tredje mål på kvällen i form av till exempel två mackor men det är inte varje kväll. Tror det är därför jag är lite seg på att få i mig allt även fast det bara blir en dryck på lite mer än två deciliter. Framåt går det iallafall och framåt ska det fortsätta.
 
Hittills idag har det inte hänt så mycket, men tillslut lyckades jag att klä på mig. Visst är det svårt ibland? Jag kan svassa runt i nattlinne till middagstid om jag så vill ungefär. Tog mig en promenad till affären och tillbaka och om ett tag är det tänkt att jag ska ta mig iväg till Britt-Mari för att umgås. Ska plocka undan lite här hemma bara innan jag tar mig iväg och så försöka få i mig lite mer vatten. Jag märker verkligen att jag börjar få ur mig vätskan som samlats på sen jag satte in spiralen, känner mig mindre svullen och ärligt talat känner jag mig som en häst varje gång jag går på toa vilket är ganska ofta, haha.
 
Usch, mina tankar fladdrar runt som vingarna på en kolibri, överallt och ingenstans i full fart det vill säga. Började skriva det här inlägget för en halvtimme sen kanske men har inte avslutat det. Jisses, nu ska jag ta mig i kragen och bli klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0