Dag 3

Egentligen så vet ni ju redan hur min dag har gått kroppsmässigt och så vidare men något ni inte vet är att jag kommer att få i mig den femte shaken för första gången! Ska alldeles strax ta och och ordna min shake för att kunna surpla i mig den. Jag vet att det är jättedåligt att jag bara fått i mig fyra stycken dom två första dagarna men det är inte alltid så lätt alla gånger. Vad mer kan man säga om dagen? Ja, jag är fortfarande jättesugen på en stor köttbit, det går inte att komma ifrån. När man bor i lägenhet så doftar det väldigt ofta i hissen eller i trapphuset till exempel, ibland luktar det tyvärr gammalt as men ibland kan det lukta riktigt gott och det gjorde det idag, kul. Men men, nu är det bara fyra dagar kvar, det är ju en fis i rymden! Däremot så kan det bli svårt att bara dricka shakes när Johan är här, vi brukar ju alltid göra god mat tillsammans. Får se om jag äter middag någon dag under helgen med han eller inte, känns som det blir alldeles för svårt att låta bli. Den dagen den sorgen dock, nu ska jag se till att skaka loss innan jag låter bli att dricka den femte. Försöker som sagt lära min hjärna att man ska äta flera gånger per dag i små mått, blir intressant att se hur det går sen när jag börjar äta kött och så vidare igen. Pinar mig själv med matbilder, det är inte så konstigt att jag vill äta, äta och åter igen äta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0