Nu

Just nu känner jag mig värdelös, bara på grund av missförstånd. Man kan ju tycka att jag inte borde blogga om jag är så känslig gällande andras åsikter men ärligt talat så är jag bara känslig då det gäller dom i min närhet. Jag har druckit ikväll så jag borde inte blogga kanske men jag gör det iallafall. 
 
Hur gärna jag än vill så kan jag inte skriva allt på min blogg vad det än gäller och det kommer att skapa missförstånd i mängder. Jag är så mycket mer än vad det kan låta som i bloggen vilket jag hoppas på att ni förstår och även kommer ihåg. Jag borde kanske förklara mer ingående men det kan jag inte. 
 
Jag mår skit nu fastän jag vet att jag inte behöver det. Hur gärna jag än vill tro att jag inte bryr mig om vad alla andra tycker om mig så gör jag det när det gäller dom i min närhet. Rädslan för att göra fel jagar mig så många gånger att jag vill kräkas på den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0