Stava

Måndagar och torsdagar är mina och Britt-Maris intervalldagar. Däremot så vet ni ju att jag bara promenerar nu i och med knäna.Idag testade jag på att gå med stavar och det är ärligt talat svårare än det ser ut, eller så är det bara jag som är lite konstig helt enkelt. Har iallafall tänkt komma igång med stavgång dagarna då jag och Britt-Mari tränar tillsammans. Idag var vi förbi Löplabbet och jag fick testa en storlek mindre och det blev en väldigt stor skillnad även om vänster häl glappar lite ännu. Fick dock ett tips på en annan slags knytning som ska låsa fast lite bättre enligt henne i affären så hädanefter kör jag på den knytningen på mina motionsskor. Har som planerat också kört mina hemmaövningar och fick även med mig Britt-Mari på bicepscurl med hantel och även one-arm row med hantel. Ökade även till 40 squats idag som planerat och ska försöka köra på det hela veckan ut faktiskt, sen nästan vecka får jag se om jag klarar av att öka till 50 per dag, vad tror ni?
 
Bicepscurl med hantel 3 kg 10X6 (Utan boll så kör jag alla stående, försöker matcha mitt gamla schema)
One-arm row med hantel 3 kg 10X3
Squats 10X4
Sit ups sittande 10X3
 
 
Asics - Electric purple/Lightning/Neon pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0