Tidig

Jag som alltid brukar hålla hårt på att inte klä av mig för tidigt bröt den tankegången idag. Har haft stora problem med att bestämma vad jag skulle ha på mig för dagens snabbintervju och tillslut blev det min underbara t-shirt, svart kjol och svarta strumpbyxor, so far so good. När det var bestämt så kändes det helt fel med en lång knallrosa täckjacka i och med att solen sken så fint idag så jag beslutade mig för att gå ner till förrådet och hämta på jeansjackan. I fjol hade jag fortfarande vinterjackan i maj om än jag hade den öppen och nu har vi knappt kommit in i april och jag kör på öppen jeansjacka med uppdragna ärmar, jisses! Smart eller inte, jag kände mig smokin' hot idag vilket inte sker lika ofta längre på grund av lathet. Förutom vårklädseln så invigde jag också min handväska som köptes in i fjol. Enda gången jag använder handväska under vinter och tidig vår är ungefär när jag ska ut på middag, krogen eller liknande så det blev en väldigt annorlunda dag. Förutom det som syns på bilden så hade jag även mina solglasögon uppskjuta på huvudet och mina fina bruna boots på fötterna.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snyggt =) härligt att våren kommer!

Svar: Tackar :) Ja, älskar när våren kommer :D
Erica KP

2013-04-09 @ 01:25:33
URL: http://lyckanviktenjag.blogspot.se/
Postat av: Hanna

Jättesnyggt!

Svar: Tack :D
Erica KP

2013-04-10 @ 20:50:53
URL: http://ortstam.blogg.se
Postat av: Lisa

Så jäkla vårsnygg! Och du har en likadan mp3-spelare som mig! :)

Svar: Tackar :D Jasså? :)
Erica KP

2013-04-13 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0