Trött och hungrig

Dag ett gick bra gällande tröttheten och känslan av hunger men idag går det sämre. Däremot så hade jag stora problem med huvudvärk dag ett och även igår men då var det en lättare huvudvärk. Idag känner jag inte av huvudet så mycket förutom att jag är tyngre än vanligt bara. Däremot så har som sagt tröttheten och hungerkänslan slagit omkull mig litegrann. Jag känner hur det spritter i kroppen av att få göra någonting, jag måste göra någonting nu då jag inte äter. Så gör något då kan man ju tänka och så tänker jag även själv men orken finns inte riktigt där. Vanligtvis så brukar jag promenera varje dag men idag orkar jag verkligen inte, det betyder däremot inte att jag har suttit inne hela dagen för jag har varit på mitt drop in möte på arbetsförmedlingen idag så samtidigt har det ju varit lite rörelse iallafall och det är ju bättre än ingen alls. Men fastän orken tryter så kände jag; nej nu jävlar ska jag pressa! Saknar allt mer min tid på gymmet men känner inte att jag har råd även om det finns billiga gym som jag har fått tips om, ja inte just nu iallafall. Därför är det så bra att Johan köpte hit tre kilos hantlar som jag kan använda mig utav. Blev ett större pass än vad jag trodde och det tog verkligen på kroppen, hittills har jag bara fått i mig 332 kalorier ungefär och det är ju ingenting när man ska träna men jag gjorde det iallafall.
 
Bicepscurl med hantel 3 kg 10X6 (Utan boll så kör jag alla stående, försöker matcha mitt gamla schema)
One-arm row med hantel 3 kg 10X3
Squats 10X3
Sit ups sittande 10X3
 
Känns väldigt tråkigt att bara köra med tre kilos hantlar men det är bättre än ingenting och ärligt talat så orkar jag inte mer för tillfället. Det tråkiga i det hela är att jag körde med både fem kilos och fyra kilos sist jag tränade mycket och då var jag ju praktiskt taget otränad när jag började. Ska bli duktigare på att köra dessa grejer hemma då det är viktigt speciellt för mina armbågsleder att få stärka sig då jag har oförklarlig ledvärk. Ett, två, tre, nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0