Ugnsstekt lax, grönsallad och hollandaisesås

Igår blev jag bjuden på middag hos Britt-Mari. Hon bjöd på ugnsstekt lax, en grönsallad och så Eriks hollandaisesås. Det är riktigt roligt att vi testade Eriks sås förra veckan då Britt-Mari haft problem att hitta någon som hon verkligen gillar och hans såser är verkligen jättegoda. Jag har ätit hollandaise såsen tidigare då jag åt LCHF så varför inte nu också. Den innehåller 0,2 g kolhydrater per 100 g, inte illa pinkat. Tack så mycket för maten! Här hemma idag blir det att leta lite i frysen och så göra en grönsallad. Tror det ska finnas kvar två kycklingburgare, ja, iallafall tills jag har ätit upp dom.
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Mm va gott det ser ut :-) å tack för kommentaren i min blogg. Kram

Svar: Det var gott :) Tack för att du kommenterade min för första början så jag hittade till din blogg :) Kram
Erica KP

2013-04-24 @ 21:47:57
URL: http://lyckanviktenjag.blogspot.se/?m=1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0