Nummer 19

Idag kom den efterlängtade Djungelboken hem i brevlådan, bokade både den och Den lilla sjöjungfrun för ganska så länge sen. Jag älskar verkligen Disney och kommer aldrig att sluta göra det. Till att börja med började jag köpa hem dom filmerna som betyder mest för mig och det är dom som vi haft hemma på VHS. Nästa månad när jag får hem Den lilla sjöjungfrun så då är den samlingen komplett. Tack vare Johan har jag däremot också fått flera andra Disney klassiker som jag verkligen tycker om, vi har också köpt vissa just för att matcha siffrorna lite. Disneytokiga, vi? Aldrig...Jag har sagt det förr och jag säger det igen, älskar att Johan tycker om tecknat och animerat lika mycket som mig när det gäller filmer. Den första filmen vi såg tillsammans var Toy story 3 och den första filmen vi såg på bio tillsamman var Röjar Ralf. Underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0