Det här med att sova

Idag hade jag tänkt försöka sova väldigt länge men jag fick sova ungefär en kvart längre än igår och jag har vaknat flera gånger. Jag och min sömn är aldrig riktigt överrens med varandra av någon anledning, har sovit dåligt i flera år. Nu är det torsdag och det betyder att det snart är helg, ja fastän man är arbetslös ser man fram emot helgen just för att då får man vara ledig då behöver man inte tänka lika mycket på sin jobbsituation. Som sagt, det är torsdag idag ifall ni glömt det redan tänkte jag. Mötet på min praktikplats var i tisdags och hon har fortfarande inte hört av sig. Känns inte så roligt att jag ska vara den som måste höra av mig för att få ett svar inom en snar framtid istället för att behöva gå och vänta. Man känner sig inte lika, ja vad heter det? Eftertraktad? Det är bara att fortsätta kämpa helt enkelt.
 
Imorgon ska jag och Britt-Mari fara på lillebrors spelning på Verket, jag orkade inte fara sist då det var i början på min förkylning och jag var som en gröt i kroppen. Känner även att jag måste fara den här gången för nästa gång de spelar har jag då inte råd att gå och se. Kan ni tänka er det? Min lillebrors band Extrakt ska spela på House Of Metal! Att gå dit går på runt 400 kronor tror jag. Jag är så stolt över min lillebror, när han håller på med sin musik så lever han verkligen upp. Delar med mig av en gammal bild, den är från hans första spelning. Håret är längre och ansiktet oftast lite lurvigare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0