Ibland...

Ibland känns det som att man bankar huvudet hårt i en betongvägg om och om igen, jag behöver inte göra det i verkligheten när den känslan hälsar på. Ibland är man så jävla ursäkta språket maktlös och det tar mer på krafterna än många runtikring en kan förstå. Ibland kan jag vara positiv och tänka tillbaka på den där regnbågen som gjorde allt så bra men ibland dyker den inte upp hur mycket jag än tittar ut mot den gråa himlen och hoppas. Allt runtikring mig just nu tär väldigt mycket på mig och det har börjats märkas på mitt måeende. Vad gör man när man inte vet vad man ska göra och när man väl gör något får man känslan av att man gör fel i allafall?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med praktiken då? Vart det inget :(

2013-02-09 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0