Sex onödiga

Sex onödiga saker ni kanske inte visste om mig;
 
1. Jag är vänsterhänt (inte så ovanligt egentligen men folk reagerar varje gång)
2. Jag ogillar ojämna siffror (vid volym har jag nästan alltid jämna)
3. När jag äter polly så vill jag ha en ljus och en mörk i munnen
4. Jag ogillar att döda insekter/kryp (ryser nästan av ljudet, brukar hålla koll på vart jag går)
5. Jag brukar lyssna på barnband när jag ska sova (har börjat bli van att sova utan nu dock)
6. Av någon anledning blir jag alltid sugen på varmkorv och bröd vid åsynen av det, spelar ingen
roll om det är en reklambild eller en korvkiosk
 
Har ni något onödigt vetande att dela med er av?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, låt höra mer onödigt vetande om dig! Lite onödigt vetande om mig: Jag har älskat keso sen jag var jätteliten och äter det varje dag. Hmm, det var allt jag kunde komma på nu :D

Svar: Haha jasså? Aha, se där! Jag tror faktiskt inte att jag har smakat keso :P
Erica KP

2013-02-25 @ 00:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0