Tisha

Jag avskyr ordet tisha, har inte förstått varför man säger så istället för t-shirt men iallafall, idag köpte jag en riktigt snygg tisha. Är ännu osäker på jeansen fick inte på mig en storlek mindre som jag hoppades men däremot så verkade inte dragkedjan fungera riktigt som den skulle heller. Den gick knappt att rubba på efteråt heller så ska se om det finns kvar byxor i den storleken på strömpilen imorgon istället. Gillar verkligen byxorna men skulle få plats med ett halvt ben till i de och det gör mig lite ledsen i förtid för då vet jag ju att de kommer att gå ut sig och bli mer hip hop än slim. Imorgon får jag helt enkelt se om jag har för mycket junk in the trunk eller om jag kan få på mig en storlek mindre. Gillar som sagt inte att jag måste gå upp i storlek som jag skrivit tidigare, verkar ha hamnat mitt emellan storlekar igen som jag inte har gjort på flera år. Börjar nästan undra att vikten jag gick upp igen har satt sig på andra ställen än tidigare. Dock kunde jag ju som sagt ha en storlek mindre då jag vägde mer än nu så jag blir lite förvirrad. Men men, på bilden med min nya tshirt som kommer från Kappahl så ser man lite av byxorna. Sträcker på halsen för att ni ska slippa se min dubbelhaka, ack om jag ändå hade en lång hals som det ser ut på bilden men icket mitt huvud sitter praktiskt taget på axlarna, hej tjurnacke! Ber om ursäkt redan nu för stöket i mitt sovrum men blir lätt så då jag mest håller till i vardagsrummet/köksvrån. Borde kanske ta tag i att fota mitt hem snart? Har ju bara bott här i ett år och snart tre månader...bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0