Köttkorv

I söndags åkte jag hem till Britt-Mari som planerat men först så började min dag med Furix. Ibland vill mina vätskedrivande fungera och i söndags gjorde dom det ännu en gång. Gången innan tappade jag som sagt 1,7 kg enbart i vätska och nu i söndags tappade jag 1,1 kg. Att det är enbart vätska vet jag eftersom jag väger mig innan jag tar dom här tabletterna. När det kändes som att jag hade gått färdigt på toaletten så begav jag mig till bussen. Väl framme hos Britt-Mari så städade hon på övervåningen så jag satt mig där nere och kollade igenom lite tidningar. Efter det bar det av till affären innan det blev middag och vilken middag sen, den satt som ett smäck i magen kan jag lova.
 
Kvällen fortsatte med film och vi valde att se Den magiska leksaksaffären, har alltid velat se den men har alltid missat början när den har gått på tv. Inte visste jag att Britt-Mari hade den ståendes i hyllan hemma, men men, nu vet jag det, haha. Den är helt klart sevärd för barn så som vuxen. Jag blir ju som sagt aldrig riktigt vuxen. När kvällen började närma sig natt tog jag sista bussen hem och vilken bussresa sen. Fastän jag hade igång musik i lurarna så hörde jag hur en kille började gorma och ha sig mot en tjej innan han klev av. Nu känner jag igen alla tre som åkte och dom brukar oftast åka alla tre tillsammans när jag lyckas åka samma buss. Av någon anledning så sätter sig vissas ansikten på minnet. Ibland behöver jag bara se en person en gång och sen glömmer jag inte bort människan.
 
En perfekt söndag, god mat, underbart sällskap och en liten promenad som grädde på moset.
 

Såg en fin bil under promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0