Löve

Min dåliga dag blev bättre tillslut, när Britt-Mari var klar med sin dag kom hon ut och umgicks med mig. Vi for på Ica och handlade till middag, vi lyxade till det med lövbiff och pommes frites då vi båda var irriterade angående praktiken. Det var väldigt skönt att ösa ur sig alla tankar just för att jag vet att jag kan säga vad jag tycker och tänker utan att hon hoppar på mig. Min kväll har även bestått av att tvätta och så har jag tagit tummen ur och beställt ett par walking/jogging skor. Ja, det är egentligen bättre att testa i butik och så men det här priset kändes bra, det gör inte allt för ont i plånbokshjärtat. Jag vet ju som sagt inte om jogging är något för mig heller men ska ge mig fan på att försöka smått iallafall. Blir roligare att varva promenaderna med små jogginginslag också. Det roliga är att jag också ska få med mig Britt-Mari ut också då vi båda vill börja röra på oss mer. Blir skönt att ha någon med sig då jag har tänkt försöka mig på att jogga seriöst, blir ju roligare att vara två som skrattar. Det är bara att höra av sig om det är någon som är sugen på att gå en runda med mig. Än så länge är jag ju som sagt mest hemmavid så det är ju bara bra att komma sig ut extra mycket för att inte tappa farten sen när man har en daglig sysselsättning. Jag hoppas att skorna passar och att sweatshirten sitter bättre i storleken mindre. Så fort jag har fått hem allt så är jag redo! Eller ja, redo och redo. Skulle även vilja ha ett armband för telefonen, dock får jag nog sätta mitt runt underarmen då jag har kokerskearmar eller vad de nu sa på vårdcentralen för något år sedan. Själv så tycker jag att mina armar och ben ser ut som kycklingklubbor i formen men det är väl bara jag det. Gör inte mig så mycket, vem gillar inte kyckling? Finns ju alltid småsaker inom träning som man vill ha men det viktigaste är ju faktiskt kläderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0