Oook

Jag skrev att jag hade 20 viruskommentarer, helt plötsligt uppdaterades siffran under kommentarer, det har varit över 90 stycken! Det funkar inte att markera alla och välja spam utan jag måste gå igenom kommentarerna en efter en. Sen gör det mig ännu gladare att det är svårt att skriva till blogg.se sen de ändrade sidan. När jag vill skriva en egen fråga så hoppar det alltid upp till deras förskrivna frågor. Ibland kan jag bara skriva en bokstav och ändå hoppar det upp dit. Varför ska man ha möjligheten att skriva egna frågor när det inte funkar? Eller är det jag som missar något? Orkar inte ladda upp en bild till det här inlägget så tänk; ÅSKMOLN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0