Telefonera mera

Blev ju som sagt ingenting av praktikplatsen som jag skrev om tidigare, när jag väl är positiv så går det åt pipsvängen. Idag har jag ringt till ett företag angående en praktikplats och jag tänkte fara dit imorgon och prata mer då jag har fått lite mer information om vilka datum min handläggare säger vore bra. Känns det bra för butikschefen och handelsavdelningen ger tummen upp så borde jag kanske ha en praktik inom en snar framtid. Då jag var positiv angående min förra preliminära plats så tänker jag inte vara positiv den här gången, det hjälper ju ändå inte, haha. Har även ringt till kvinnokliniken idag och har fått en tid där för ett återbesök i och med mina små problem som i längden blir stora och jobbiga. Får se om jag får byta piller eller om jag får fortsätta med de jag har. Samtidigt vill jag inte byta och ha mig heller eftersom man kan få olika biverkningar från märke till märke men vill inte gå som jag gör nu heller. Vilket krångel det ska vara att vara tjej ibland, eller har jag fel?
 
Händelserik dag eller hur? Har även tagit mig en skön dusch och bara tagit det lugnt. Är väldigt trött nu på grund av huvudvärken som har börjat krypa fram från sin mörka håla så får se när den går över. Kvällen fortsätter i ett lugnt tempo i soffan med Mirabelle som sällskap. Hade gärna haft Johan här nu, fått krama han, ja bara att få sitta bredvid honom skulle göra allt så mycket bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0