Virus

Loggade in på min blogg för en liten stund sedan och såg att jag hade 20 nya kommentarer. 20, har jorden gått under eller? Kommentarerna innehåller väldigt många länkar och direkt jag såg det blev jag misstänksam. Såg att en annan här på blogg.se har fått liknande även om det inte varit lika många. Läste under hennes kommentarer och där var det en annan bloggare vars pappa eller hur det nu var, en som är datakunnig iallafall. Han kollade igenom kommentarerna och sa att det är ett virus. Så, ni som får såna och ni som ser såna, klicka inte på dom! Lägger upp en bild som visar lite på hur mina kommentarer ser ut. Visar två stycken, har alltså 18 till som ser praktiskt taget likadana ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0