Lite liv i luckan

Ja, nu har det gått några dagar sen jag skrev något sist och det känns ganska konstigt samtidigt som det känns skönt. Johan är fortfarande kvar men just nu ligger han och ska försöka sova då han har bestämt sig för att köra hem nu under natten i och med värmen. Har sommaren kommit eller är det bara tillfälligt? Just nu har jag 33,7 grader i solen och jag kan lova att det var svettigt att sitta ute och äta. Fick rent av svettfläckar fram på tunikan av all värme, då är det varmt!
 
Som sagt, jag ska uppdatera mer om vad som har hänt under min frånvaro här på bloggen men inte idag. Det är inte så roligt att vara mig alla gånger, tål varken värme eller kyla, haha. Just nu dunkar mitt huvud i takt med ljudet utomhus och värmen gör mig svimfärdig. Ska ta det lugnt och luta tillbaka en stund och senare kanske jag gör Johan sällskap i sängen om det inte är alldeles för varmt i sovrummet det vill säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0