Uppskjutning

Jag vet att det har varit tomt i några dagar nu här på bloggen och det kommer att fortsätta så i några dagar till tror jag. Hade planerat att åka hem igår men nu blir det så att jag och Johan åker ner på onsdag någon gång och då stannar han hos mig till på söndag. I och med att vi har ett distansförhållande så förstår ni säkert varför jag kommer att lägga mer krut på våra sista dagar tillsammans även om vi ses igen i början på juni då jag ska sommarjobba här uppe i år igen. Under min tid här uppe har jag fått vila upp psyket men arbeta upp fysiken och det har varit underbart men samtidigt jobbigt. Mer om det kommer jag att skriva om senare som sagt och då hoppas jag att ni fortfarande är med mig!
 
Stor kram till er alla!
 
 
Gammal men bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, vad kul!! Vad är det du ska sommarjobba med där? Det låter ju kul att du kommer ha något jobb att se fram emot här under våren. Kram

Svar: I fjol fick jag chansen att storstäda ett dagis tillsammans med Johans mamma där hon jobbar. I år blev jag uppringd igen och ombedd att komma tillbaka så det känns riktigt kul att få höra att man har gjort något bra. Kram!
Erica KP

2013-05-13 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0