Har jag fel?

Apropå min fras; Var din egen superhjälte. Ja, jag tjatar om den om och om igen, men det är bara för att den är så himla bra! Ja, nu kan ju någon annan ha kommit på en likadan eller liknande fras men denna har jag som sagt tänkt fram själv under alla mina tankestunder. Har nu skrivit ut min före och efter bild och skrivit dit lite av, ja, det som betyder något för mig. Har själv svårt att se vilka framsteg jag gör och varför inte då sätta upp bilden på kylskåpet? Eller har jag fel? Kom igen nu alla kämpar, använd er av den här frasen vad ni än kämpar med. Själv kämpar jag med övervikt, psykisk ohälsa och alla dess krämpor som blommat upp på grund av det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0